• Lorem ipsum
FAQ
Algemene vragen
Minimum bestelbedrag?

Wij hanteren een minimum besteedbedrag van € 5,00 (excl verzendkosten en eventuele betaalkosten)

Hebben jullie een showroom?

Wij hebben geen showroom of fysieke winkel; enkel een magazijn. Afhalen/bezichtigen is altijd mogelijk (na afspraak) op onderstaand adres. Houdt u er svp rekening mee dat veel meubelen ongemonteerd geleverd worden. Wij halen graag een paneel voor u uit de doos zodat u de kwaliteit kunt beoordelen.

Kunnen jullie de bestelling als cadeau inpakken?

Nee, wij hebben geen inpakservice. Dit doen wij bewust zodat u de artikelen direct na binnenkomst kunt controleren op juistheid van uw bestelling, mogelijke onvolkomenheden e/o (fabrieks)fouten. UIteraard is het wel mogelijk om een rol geschenkpapier bij te bestellen in onze webwinkel zodat u uw cadeau zelf kunt inpakken nadat u uw bestelling heeft gecontroleerd.

Betalingen
Ik heb geen bestelbevestiging met betalingsgegevens ontvangen. Wat nu?

Het mailtje is waarschijnlijk in uw spambox beland of u heeft uw email-adres foutief ingevoerd. Neem svp contact met ons op.

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling betalen via iDEAL, Bancontact/Mister Cash, PayPal, Creditcard, Sofortbanking, vooraf overmaken via je bank of contant bij afhalen in ons magazijn te Oisterwijk. (In ons magazijn hebben wij géén pin). Afhalen en/of bezoeken altijd na afspraak. Notabene: Wij verzenden niet onder rembours.

Contant bij afhalen in magazijn: gratis
Overmaking per bank: gratis
Transactiekosten iDEAL: gratis
Transactiekosten Paypal: 3,4% per transactie. 
Transactiekosten Bancontact/Mister Cash: gratis.
Transactiekosten Creditcard (tot € 1000,-): 2,8% per transactie (. 
Transactiekosten SofortBanking / DIRECTebanking: € 1,9% per transactie.

Verzendingen
Wat is de levertijd?

Bestellingen gedaan (ma t/m vrij) vóór 15:00 uur worden direct verwerkt en verzonden. De levering in Nederland en Belgié vindt doorgaans de dag na verzending plaats; DPD levert óók op zaterdag. Het is niet mogelijk om u 100% garantie te geven omdat wij afhankelijk zijn/blijven van DPD/PostNL. In enkele gevallen zoals extreme drukte, feestdagen, noodweer, stakingen en foutsorteringen kunnen pakketten vertraging oplopen. 

Wij verzenden niet op zaterdag, zondag en nationale feestdagen. Mochten wij, om wat voor reden dan ook, op een andere 'normale' verzenddag niet verzenden dan vindt u dit altijd terug op de homepage van onze site.

​Indien uw bestelling een artikel bevat waarbij staat aangegeven dat het niet voorradig is dan wachten wij met verzenden tot ook dit artikel leverbaar is. 123kinderwinkel is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport; dit ligt in handen van DPD. Onze voorraad is erg groot maar wisselt steeds. Indien een artikel is uitverkocht ziet u de verwachtelevertijd bij het artikel staan. De dagen zijn aangeduid in werkdagen en ruim genomen. Mocht een artikel door bepaalde reden een langere levertijd kennen dan nemen wij altijd contact met u op. Uiteraard mag u ons vooraf altijd telefonisch of per email benaderen om te informeren naar de voorraad.

Wat zijn de verzendkosten?

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:
Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 75,- , Is uw bestelbedrag lager dan berekenen wij € 4,95 verzendkosten.

België:
Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 75,- , Is uw bestelbedrag lager dan berekenen wij € 6,95 verzendkosten.

Duitsland:
Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 75,- , Is uw bestelbedrag lager dan berekenen wij € 6,95 verzendkosten.

Luxemburg:
Gratis verzending bij een bestelling vanaf € 150,- , Is uw bestelbedrag lager dan berekenen wij € 9,95 verzendkosten.

Alle bestellingen worden standaard verzonden via DPD of PostNL.
Alfemo slaapkamers worden per pallet verzonden of aan huis bezorgd door onze transporteur.
Bij pakketpost via DPD ontvangt u via de e-mail een Track & Trace code waarmee u het pakket kunt traceren.
Bij palletzendingen (Alfemo meubelen) nemen wij contact met u op voor leveringsdatum.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

Via e-mail wordt u door DPD op de hoogte gehouden van de status van de zending. Op de dag van aflevering ontvangt u een mailtje met daarin een verwacht tijdstip van aflevering.

Ik was niet thuis op het moment van levering, wat nu?

Er vindt één afleverpoging plaats door DPD. Indien u niet thuis was bij aflevering wordt uw pakketje nog dezelfde dag naar de dichtstbijzijnde parcelshop in  gebracht. U ontvangt het adres hiervan in uw mailbox. U kunt het pakket dan afhalen op een tijdstip dat u schikt (en het pick-up point open is). Vergeet u niet om een legitimatiebewijs mee te nemen. 

Montage
Monteren jullie ook kamers en/of meubelen?

Nee, de meubelen/kamers worden ongemonteerd geleverd. U dient deze zelf te monteren. Het is belangrijk dat u voor montage de onderdelen controleert op mogelijke schade. Mocht deze onverhoopt aanwezig zijn dan dient u dit binnen 3 dagen (na ontvangst van de goederen) aan ons door te geven.

Wat moet er nog worden gemonteerd indien een kinderfiets 85% afgemonteerd wordt geleverd?

Dit houdt in, dat het stuur, voorwiel, voorspatbord, zadel en trappers nog afgemonteerd dienen te worden.

Retouren
Hoe maak ik gebruik van de retourregeling?

Heeft u al een account? Volg dan de volgende stappen:

  • Ga naar uw account: open account
  • Klik op het pijltje aan de rechterkant van uw bestelling.
  • Hier vindt u de knop ''retour aanvragen''

Heeft u geen account bij 123kinderwinkel? Volg dan de hieronder staande stappen:

  • Stuur een e-mail naar [email protected] binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket met de melding dat je (een gedeelte van) je bestelling wilt retourneren.
  • Je krijgt vervolgens een e-mail terug met het adres waarnaar je kan retourneren
  • Doe de artikelen (goed verpakt) weer in de doos, voeg een papier (factuur) met het ordernummer toe aan de doos en plak het retouradres op de doos.
  • Lever de doos in bij een PostNL afleverpunt.
  • De producten worden afgehaald bij het PostNL punt en de inhoud word gecontroleerd.
  • Je ontvangt binnen uiterlijk 14 dagen (doorgaans 3 werkdagen) na aankomst van uw retour het geld terug op je bankrekening.

* Indien het product niet aan de retourvoorwaarden voldoet worden retourkosten in rekening gebracht. Dit omvat een bedrag van € 6,95 die staat voor het retour sturen en het opnieuw heensturen van de producten.
 

Retourvoorwaarden

  • De kosten voor retourneren zijn voor de klant.
  • De artikelen dienen ongeopend, ongebruikt, ongedragen, onbeschadigd, ongemonteerd en in originele & onberispelijke staat zijn en voorzien zijn van de originele labels of verpakking.
  • Producten die een verzegeling hebben (omwille van de hygiëne) kunnen niet geretourneerd worden op het moment dat de verzegeling verbroken of beschadigd is.
  • Bij producten die geen verzegeling bevatten, worden producten gecontroleerd op beschadigingen of gebruikssporen. Indien een product dermate schade heeft van gebruik dan hoe het product verzonden is, krijgt de klant een optie om of de schade in mindering te brengen van de terugbetaling of voor een bedrag van € 4,95 het product opnieuw naar de klant te laten zenden. Hierover wordt de klant vooraf geïnformeerd.
  • Indien de keuze van de klant uit blijft bij een beschadigd product, kan de retour niet verder worden afgehandeld.

Uitzonderingen van producten die wij niet retour nemen:
    •  Matrassen die uit de verpakking zijn gehaald kunnen niet worden geretourneerd.

Meer informatie retourneren:
https://www.123kinderwinkel.nl/service/retourneren/

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden