Verzenden & Afleveren
Op werkdagen voor 15.00 besteld = Dezelfde werkdag verzonden
Verzendkosten
- Voor bestellingen binnen Nederland: €5,95. Vanaf €75,- GRATIS verzenden!
- Voor bestellingen naar België & Duitsland: 7,95 Euro. Vanaf 75,- GRATIS verzenden!
Overzicht
Levertijd | Kosten per verzending | Gratis verzending | |
Nederland | 1 - 2 werkdagen | €5,95 | Vanaf €75,- |
België | 1 - 2 werkdagen | €7,95 | Vanaf €75,- |
Duitsland | 1 - 2 werkdagen | €7,95 | Vanaf €75,- |
99% van onze producten is op voorraad! Je bestelling wordt, indien op voorraad, dezelfde werkdag nog verwerkt en aangeboden aan DPD. Wanneer de producten verzonden zijn ontvang je een e-mail van ons met een Track & Trace code, zodat je je bestelling makkelijk zelf kan volgen. De bestelling wordt normaal gesproken de volgende werkdag geleverd. Bestel je een product in het weekend, op een feestdag óf op een werkdag na 15:00 uur, dan geldt de levertijd vanaf de eerstvolgende werkdag.
Bestelling afhalen in ons magazijn
Ons magazijn is in Oisterwijk, Sprendlingenstraat 22. Bij het afhalen van producten dient u eerst telefonisch contact met ons op te nemen. Let er op dat wij geen pinapparaat en showroom hebben. Wel kunnen wij een paneel uit de doos halen zodat u de kwaliteit van het product kunt bekijken.
Verzending
Voor 15.00 u besteld op: | Bezorging |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag & Zondag | Dinsdag |
Milieuvriendelijk verpakt, vanzelfsprekend!
Vanwege milieu redenen hergebruiken wij verzenddozen en vulmateriaal die in goede staat zijn die om uw bestelling in te verzenden. Onze verpakkingsmaterialen zijn zoveel mogelijk van gerecycled materiaal of van recyclebaar materiaal. Indien we kunststof gebruiken, zoals opvulmaterialen, is dit altijd hergebruikt.Deze is geldig t/m 1 week nadat de lockdown periode in Nederland is verlopen:
Service wijzigingen DPD Nederland i.v.m. de lockdown:
*Particuliere zendingen: standaard twee afleverpogingen, pakketten worden niet meer naar een parcelshop gebracht bij `niet thuis`.
Bent u bij beide afleverpogingen niet thuis dan gaat de zending naar ons retour.
*Zakelijke zendingen: één afleverpoging. Na een mislukte afleverpoging gaan pakketten naar ons retour.
Houdt de live tracking in de gaten. Deze wordt automatisch naar het door u ingevoerde e-mailadres en/of telefoonnummer verzonden. Zorg ervoor dat u de correcte gegevens heeft ingevoerd.
Pakketten die door `afwezigheid melding` bij ons retour komen kunnen opnieuw worden verzonden. Kosten van opnieuw verzenden zijn voor de klant. Indien een pakket niet opnieuw hoeft te worden verzonden brengen wij de gemaakte verzendkosten in rekening en krijgt u die niet vergoed.